Termeni și condiții
Site-ul www.miocaffe.ro este deținut și operat de SC Zio Cafe & Lounge SRL, C.I.F.: RO 29858879, înregistrată la Registrul Comerțului cu numărul J13/430/2012.
Prin accesarea și utilizarea acestui site, sunteți de acord cu politica de confidențialitate și cu termenii și condițiile prezentate. Prin plasarea unei comenzi online, telefonic sau prin email, sunteți de acord cu prevederile acestor termeni și condiții, conform Ordonanței de urgență nr. 34/2014 din 04/06/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii.
Dacă nu sunteți de acord cu politica de confidențialitate sau cu termenii și condițiile acestui site, vă rugăm să nu continuați accesarea sau utilizarea acestuia.
Site-ul www.miocaffe.ro va fi denumit în continuare “site”, iar SC Zio Cafe & Lounge SRL va fi denumită în continuare “firma”.
1. Conținutul
Conținutul site-ului se referă la orice informație scrisă, vizuală sau audio aflată pe site sau transmisă prin intermediul emailurilor trimise clienților. Acesta poate include, dar nu se limitează la: imagini, descrieri de produse, articole, notificări și promoții.
Imaginile și descrierile produselor afișate pe site au caracter informativ și pot suferi modificări ocazionale față de realitate, în funcție de furnizori sau producători. Firma nu își asumă responsabilitatea pentru eventualele diferențe între imaginea produsului și produsul livrat, atâta timp cât acestea nu afectează esențial caracteristicile sau funcționalitatea produsului.
Informațiile prezentate pe site sunt oferite cu titlu de prezentare și nu constituie o obligație contractuală din partea firmei, în afara celor specificate în mod expres în cadrul unei comenzi confirmate.
2. Contractul
Contractul se încheie între firmă și client în momentul în care firma confirmă acceptarea comenzii plasate de client, iar plata aferentă acesteia a fost efectuată cu succes. O comandă plasată online, telefonic sau prin email nu reprezintă un contract până la confirmarea acesteia de către firmă.
Notificarea automată trimisă pe email imediat după plasarea unei comenzi este doar o confirmare de primire a solicitării, nu o confirmare a contractului. Contractul devine valabil în momentul în care clientul primește confirmarea finală a comenzii de la firma, iar suma corespunzătoare a fost debitată cu succes.
În cazul în care firma nu poate onora o comandă din motive obiective (lipsa stocului, erori de preț, dificultăți logistice), firma va informa clientul în cel mai scurt timp posibil și va returna orice plată efectuată.
Clientul are dreptul de a anula comanda și de a solicita rambursarea sumei plătite, conform legislației în vigoare, în cazul în care nu este de acord cu modificările propuse sau cu termenii livrării.
3. Comenzi
O comandă este plasată prin completarea formularului de pe site și apăsarea butonului “Finalizează comanda”, sau prin alte mijloace de comunicare oferite de firmă, cum ar fi telefonul sau emailul. Clientul trebuie să furnizeze toate informațiile necesare pentru procesarea și livrarea comenzii.
Firma va confirma acceptarea comenzii printr-o notificare trimisă pe email sau telefonic, în care vor fi detaliate produsele comandate, prețurile și modalitatea de livrare.
În cazul în care comanda include produse cu preluare din sediu fizic al firmei, rezervarea acestora va fi valabilă timp de 72 de ore de la momentul confirmării comenzii, dacă produsele nu au fost preplătite. După această perioadă, rezervarea poate expira, iar comanda poate fi anulată.
Firma își rezervă dreptul de a refuza sau modifica o comandă în cazul în care există motive întemeiate, precum lipsa stocului, erori în sistemul de prețuri sau dificultăți logistice. În astfel de cazuri, clientul va fi informat și va avea opțiunea de a accepta modificările propuse sau de a anula comanda cu restituirea sumei plătite.
4. Plată și livrare
Prețurile afișate pe site includ TVA, iar firma își rezervă dreptul de a modifica prețurile fără o notificare prealabilă. Prețurile valabile pentru o comandă sunt cele afișate în momentul plasării comenzii.
Modalitățile de plată disponibile includ plata online cu cardul, transfer bancar sau plata ramburs la livrare. Comanda va fi procesată și livrată doar după confirmarea plății, în cazul comenzilor preplătite.
Livrarea produselor se va efectua la adresa specificată de client în termenii și condițiile de livrare prezentate pe site. Firma va depune toate eforturile pentru a respecta termenele de livrare specificate, însă nu poate fi trasă la răspundere pentru eventuale întârzieri cauzate de factori externi sau de curier.
5. Politica de retur
Conform legislației în vigoare, clientul are dreptul de a returna produsele achiziționate în termen de 14 zile calendaristice de la data primirii acestora, fără a invoca un motiv specific. Produsele trebuie returnate în aceeași stare în care au fost livrate, în ambalajul original și cu toate accesoriile incluse, dacă este cazul.
Costurile de returnare sunt suportate de client, cu excepția cazului în care produsul returnat prezintă defecte sau neconformități. Firma se obligă să ramburseze suma plătită de client în termen de 60 zile de la primirea produsului returnat.
6. Protecția datelor
Firma respectă legislația în vigoare privind protecția datelor cu caracter personal și se angajează să protejeze confidențialitatea și securitatea datelor furnizate de clienți. Politica de confidențialitate detaliază modul în care sunt colectate, stocate și utilizate aceste date, iar utilizatorii site-ului sunt invitați să o consulte înainte de a furniza orice informații personale.
Denumirea companiei: SC Zio Cafe & Lounge SRL
Adresa sediului social: str. Salcâmilor, nr. 11, camera 4, Constanța, Constanța, 900607
Cod unic de înregistrare: RO 29858879
Nr. Reg. Comerțului: J13/430/2012
IBAN: RO47BRDE140SV11695141400
Site web: www.miocaffe.ro